foto

Kaartverkoop

Hieronder vindt u antwoord op de veel gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, mail dan info@crowntheateraalsmeer.nl.

Het secretariaat is uitsluitend op voorstellingsdagen telefonisch bereikbaar vanaf 12.00 uur tot aanvang voorstelling op 0297 - 753680.

Vragen m.b.t. kaartverkoop kunt u ook stellen via www.ticketpoint.nl/klantenservice. Onze digitale klantenservice is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

 

Vragen over de kaartprijzen en voordelen

Kan ik kaarten voor een voorstellig reserveren en op de avond zelf betalen aan de kassa betalen?

Krijg ik korting wanneer ik met een groep kom?


Vragen over het kopen van kaarten via Ticketpoint.nl

Hoe koop ik tickets bij Ticketpoint?

Kan ik tickets bijbestellen?

Hoe kan ik rolstoelplaatsen reserveren?

Hoeveel tickets kan ik maximaal reserveren?

Wanneer ontvang ik mijn toegangskaarten?

Wanneer kan ik kaarten kopen aan de kassa?

Kan ik de toegangskaarten naar een ander adres laten sturen?

Ik heb toegangskaarten gekocht, het geld is afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging gehad. Hoe kan dat?

Waarom moet ik binnen 15 minuten mijn transactie afmaken?

Welke betaalmogelijkheden biedt Crown Theater?

Wat houden service- en verzendkosten in?

Hoe hoog zijn de bijkomende kosten?

Hoe verloopt de betaling?

Wat heb ik nodig om een e-Ticket te ontvangen en te printen?

Kan ik met cadeau- en theaterbonnen betalen?

Wat gebeurt er als een voorstelling wordt verplaatst of wordt afgelast?

Ik heb kaarten voor een voorstellingen gekocht, maar ben verhinderd/ziek, kan ik annuleren?


Kan ik kaarten voor een voorstellig reserveren en op de avond zelf betalen aan de kassa betalen?

Nee het is NIET mogelijk om kaarten te reserveren en die pas op de avond zelf bij de kassa te betalen. Wel is het mogelijk om kaarten telefonisch bij Ticketpoint 0900-90008000 (45cpm) te bestellen. U heeft dan 7 dagen te tijd om deze kaarten te betalen, mits de voorstelling niet reeds binnen 7 dagen plaatsvindt.

Terug naar de vragen

Krijg ik korting wanneer ik met een groep kom?

Voor grotere groepen, bedrijfsfeestjes, verjaardagsfeestjes etc. kunnen we een speciale prijs maken en aanvullende arrangementen aanbieden. U kunt hiervoor mailen met tickets@crowntheateraalsmeer.nl.

Terug naar de vragen


Vragen over het kopen van kaarten via Ticketpoint.nl

Hoe koop ik tickets bij Ticketpoint?

U kunt 24 uur per dag online reserveren via www.ticketpoint.nl. Ook kunt u telefonisch via telefoonnummer 0900 - 9000 8000 (€ 0,45 p/m) vanuit Nederland en +3120 79 75 464 vanuit het buitenland. De openingstijden voor telefonische reservering zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:30 uur.

Terug naar de vragen

Kan ik tickets bijbestellen?

Voor bijbestellingen dient u telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer 0900 - 9000 8000 (€ 0,45 p/m) vanuit Nederland en +3120 79 75 464 vanuit het buitenland. Vanaf maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:30 uur kunt u contact met ons opnemen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik rolstoelplaatsen reserveren?

Rolstoelplaatsen kunnen alleen telefonisch worden gereserveerd. Hiervoor kunt u bellen naar 0900-0088 (€ 0,45 p/m) vanuit Nederland en +31 - 20 79 75 464 vanuit het buitenland.

Het aantal rolstoelplaatsen zijn, indien beschikbaar, vaak beperkt. Hiervoor geldt op=op.

Terug naar de vragen

Hoeveel tickets kan ik maximaal reserveren?

Via onze website www.ticketpoint.nl kunt u tot maximaal 20 tickets boeken per reservering, wanneer u meerdere tickets wilt reserveren dan kunt u het beste een mail sturen aan info@crowntheateraalsmeer.nl.

Wij nemen dan contact met u op om uw wensen te bespreken.

Terug naar de vragen

Wanneer ontvang ik mijn toegangskaarten?

Wanneer u kiest voor E-tickets ontvangt u deze direct na het afronden van uw betaling. Wanneer u kiest voor hardcopytickets ontvangt u deze binnen 7 dagen na het afronden van uw betaling.

Terug naar de vragen

Wanneer kan ik kaarten kopen aan de kassa?

De kassa van het Crown Theater is één uur voor aanvang van een voorstelling open.

Terug naar de vragen

Kan ik de toegangskaarten naar een ander adres laten sturen?

Het is geen enkel probleem om uw toegangskaarten op een alternatief adres te laten bezorgen. U kunt dit bij het maken van de reservering, zowel telefonisch als on-line, aangeven.

Terug naar de vragen

Ik heb toegangskaarten gekocht, het geld is afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging gehad. Hoe kan dat?

U ontvangt geen aparte bevestiging van uw betaling. Uw toegangskaarten/ e-Tickets zijn uw betaalbewijs. Het kan echter voorkomen dat u uw toegangskaarten later ontvangt.

Mocht u er niet zeker van zijn dat uw betaling juist is gegaan, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Ticketpoint via www.ticketpoint.nl/klantenservice op 0900-90008000 (€ 0,45 p/m) om uw reservering te controleren.

Terug naar de vragen

Waarom moet ik binnen 15 minuten mijn transactie afmaken?

Voorstellingen kunnen snel uitverkocht zijn. Daarom worden uw toegangskaarten maximaal vijftien minuten vastgehouden. Na die tijd worden de plaatsen weer beschikbaar gesteld voor de algemene verkoop.

Terug naar de vragen

Welke betaalmogelijkheden biedt Crown Theater?

Bij de kassa van het Crown Theater kunt u uitsluitend per PIN betalen. Via Ticketpoint is betaling met Ideal ook mogelijk, tevens kunt u bij telefonisch aankoop vragen om een factuur zodat u het geld met bankoverschrijving kunt overmaken.

Terug naar de vragen

Wat houden service- en verzendkosten in?

Voor het kopen van de kaartje brengt Ticketpoint u kosten in rekening. Verzendkosten betaalt u per transactie. Servicekosten betaalt u per toegangskaart. Uit deze kosten betaalt Ticketpoint haar dienstverlening, administratie- en verzendkosten.

Terug naar de vragen

Hoe hoog zijn de bijkomende kosten?

· Verzendkosten: € 1,00 per transactie indien e-Tickets via de mail worden verzonden

· Verzendkosten: € 2,00 per transactie, indien toegangskaarten per post verzonden.

· Servicekosten: € 1,95 per toegangskaart.

· Wanneer u kort voor de voorstelling kaarten telefonisch bestelt bij Ticketpoint en verzending via de post niet meer mogelijk is, ontvangt u automatisch een e-ticket.

Terug naar de vragen

Hoe verloopt de betaling?

Zodra de reservering is afgerond krijgt u een reserveringsbevestiging toegestuurd op uw opgegeven e-mailadres met daarin de betaalinstructies.

Door het volgen van de betaalinstructies, kunt u direct de betaling voldoen via de door u geselecteerde betaalmogelijkheid en hiermee is de boeking definitief geworden.

De betaling dient binnen 7 dagen te geschieden, daarna neemt Ticketpoint contact op om te horen of de reservering kan vervallen.

Terug naar de vragen

Wat heb ik nodig om een e-Ticket te ontvangen en te printen?

Om een e-Ticket te ontvangen en te printen heeft u het volgende nodig:

· Een werkend e-mailadres (zorg ervoor dat uw mailbox niet vol is)

· De recentste versie van Adobe Abcrobat Reader (download hier)

· Printer, minimale resolutie 300 dpi.

· Gebruik een wit vel A4-papier voor het beste resultaat. Probeer niet 2 e-Tickets op 1 A4 te printen. Elk e-Ticket dient geprint te worden op een volledig A4-tje.

· U kunt ook gebruik maken van Wallet op uw mobiele telefoon. Op het e-ticket staat een link om deze optie te gebruiken.

Terug naar de vragen

Kan ik met cadeau- en theaterbonnen betalen?

U kunt niet met cadeau-, theater- en/of concertbon betalen.

Terug naar de vragen

Wat gebeurt er als een voorstelling wordt verplaatst of wordt afgelast?

Indien een evenement wordt afgelast, zal Ticketpoint hierover contact met u opnemen. Afhankelijk van het betreffende evenement, kunnen wij voor u kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum.

Als dat niet mogelijk is, zult u in aanmerking komen voor restitutie van de kaartprijs. De reserveringskosten worden in dat geval niet vergoed. Indien de producent van het evenement niet aan zijn betalingsverplichting kan voldoen, kan er geen restitutie plaatsvinden via Ticketpoint.

Terug naar de vragen

Ik heb kaarten voor een voorstellingen gekocht, maar ben verhinderd/ziek, kan ik annuleren?

Wij ruilen geen tickets.

Terug naar de vragen

Voor overige vragen verwijzen wij u naar de website van Ticketpoint Klik daar op “Crown Theater” en stel uw vraag online.

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week een melding maken via onze online klantenservice. Wij behandelen uw melding op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30uur en op de dag van uw evenement.

 

Terug naar de vragen

Business Club

Miranda Gommans Tekst en KantoorEventecSimarVerduyn GroupP.C. van der Steeg TandtechniekWijnigMolema AdministratieAalsmeer.nuParaatR.O.E.L Design Brand AdvertisingDrukkerij CocuStevacoDe Raad VastgoedVan Eick HR ConsultancyDe LegakkerStudios AalsmeerFour Season QualityWaterdrinkerMulti SupliesC. RegelinkJoop en Ria van LeeuwenKicksFotos.nlCor MillenaarSparnaaij JuweliersHoekwaterVan Koppen en van EijkDrijfhuisRabobankAmstelland4BusinessRenault NieuwendijkIngrid Bauhuis Komt WerkenDutch Flower GroupStokman BloemsierkunstDancing DesignsHilverda De BoerAldert Jongkind Boeketten V.O.F.Total Copy ServiceEveleens MakelaarsDrukkerij KoopmansKroon VleeswarenDols Marketing en SalesBerghoefSolidoeRosenboom ReklameBCKEffektief groepGJ MeijerTramontana